می 1, 2023

مزایای اجاره کولر نسبت به خرید

اهمیت اجاره کولر

اگر در مورد “چرایی اجاره کولر گازی” نمی‌دانید و در تصمیم‌گیری خود برای اجاره یا خرید سیستم‌های سرمایشی تردید دارید، در ادامه این نوشته با ساوانا همراه باشید. در این مطلب دلایلی برایتان می‌آوریم که شما را در اجاره کولر گازی برای مراسماتتان قانع خواهند کرد!

اساس ساختار و عملکرد بدن ما از ابعاد سلولی مولکولی گرفته تا سیستم‌های مهم و بزرگ بدن، وابسته به شرایط محیطی ایده‌آل است که در صدر مهمترین شرایط برای زندگی و فعالیت، شرایط دمایی قرار دارد. بدن ما تنها در شرایطی می‌تواند بازدهی و عملکرد معمول خود را حفظ کند که دما محیط بین ۲۰ تا ۲۸ درجه سانتیگراد قرار داشته باشد؛ و این درحالیست که دمای هوا در تابستان‌های اخیر ایران به ۵۰، ۶۰ درجه نیز رسیده است! به نظر شما در چنین دمایی می‌توان یک مهمانی شکوهمند و تاثیرگذار برگزار کرد؟ آیا برای چند روز مهمانی، سمینار یا کنفرانس خرید کولر گازی هوشمندانه است؟ با ما همراه باشید تا دقیقتر به پاسخ اين سوالات بپردازیم.

چرا کولر گازی؟

در اولین گام برای بررسی چرایی اجاره کولر گازی، باید بدانیم که اصلا چرا کولر گازی را به عنوان سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع محیط انتخاب کنیم؟ در حقیقت همانطور که با نزدیک شدن به تابستان این موضوع را می‌توانیم احساس کنیم، هوا روزبه‌روز در حال گرم‌تر شدن است و گاها افزایش دمای آن به طوری‌که که حال جسمی و روحی‌مان را رو به وخامت می‌برد! وقتی دمای هوا از حدی بالاتر می‌رود، علائم آلرژی و گرمازدگی خود را نمایان می‌کنند. اولین علائم و عوارض این دمای زیاد بی حالی و خستگی مزمنی است که ایجاد می‌شود و راندمان کار را به طرز اسفناکی کاهش می‌دهد. (شما که قصد ندارید مهمانانی فرد کلافه، از حال رفته و خسته داشته باشید؟!)

یکی از مزایایی که کولرهای گازی نسبت به دیگر کولرها دارند، این است که به کمک سازوکار حرفه‌ای خود به سرعت دمای محیط را تنظیم می‌کنند. شاید با روشن کردن کولرهای آبی نیاز باشد چند دقیقه‌ای کولر کار کند تا دما به سمت خنک‌تر شدن پیش برود؛ اما در همان لحظه روشن کردن کولر گازی، تفاوت دما مشخص می‌شود. از سوی دیگر سروصدا و آلودگی صوتی کولر گازی بسیار کمتر از انواع دیگر سیستم‌های سرمایشی است. خصوصا برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی، این موضوع از اهمیت بالاتری برخوردار است و به حفظ شان مجلس کمک می‌کند.

درحالی‌که برای خنک شدن به‌وسیله کولر آبی باید مکانی روبروی دریچه کولر را برای نشستن انتخاب کنید، کولر گازی به صورت یکنواخت، تمام محیط را به دمای ایده‌آلتان درمی‌آورد. این کولر از نفوذ حشرات آزاردهنده نیز جلوگیری به عمل می‌آورد و اسباب آسایش میهمانان و حفظ آبروی میزبان را فراهم می‌کند.

کولر گازی بخرم یا اجاره کنم؟

با وجود مزایای بیشمار کولر گازی که در بخش قبل به شرح تعدادی از آن‌ها پرداختیم، این کولر از سیستم‌های سرمایشی نسبتا گران به شمار می‌رود. از این رو انتخاب بین خرید یا اجاره آن برای بسیاری افراد دشوار است. معمولا چنین شرایطی وقتی ایجاد می‌شود که افراد نهایتا برای چند روز تا چند ماه نیاز به سیستم تهویه مطبوع دارند و بعد از این مدت، کولر چندان کاربردی برایشان نخواهد داشت. به عنوان مثال انواع جشن تولد، عروسی، مهمانی، سمینار، کنفرانس و… بیش از چند روز به طول نمی‌انجامند. اما وجود سیستم سرمایشی در آن‌ها ضروری است. پس باید چه کار کرد؟

از آنجایی که خرید کولر گازی نیازمند هزینه زیاد و صرف وقت و انرژی مضاعفی می‌باشد و همچنین کولر برای بعد از مراسم نیز فضایی اشغال می‌کند، خرید کولر برای استفاده چند روزه انتخاب عاقلانه‌ای نیست. از طرفی کولرهای دائمی که خریداری می‌شوند، معمولا شیوه نصب پیچیده و زمان‌بر دارند و برای چند روز به صرفه نیستند. اما نمی‌توان هم دست روی دست گذاشت و قید مهمانان را زد!

آیتم اجاره انواع کولر گازی برای همین روزها طرح‌ریزی شده است. وقتی برای یک مراسم چند روزه نیاز به کولر دارید، مراکز معتبر اجاره تجهیزات مجالس، مانند “ساوانا” به شما این امکان را می‌دهند که با بهترین قیمت کولر را اجاره نمایید. همچنین با تنوع بالایی که این مراکز دارند می‌توانید بهترین سیستم‌ها را انتخاب نموده و با کمک متخصصان مجموعه به طور موقت نصب و راه‌اندازی کنید. فراموش نکنید که برای اجاره کولر گازی باید نشان استاندارد دستگاه را بررسی نمایید و از آخرین تاریخ سرویس آن مطلع باشید تا در وسط مجلس، گیر نیفتید!

۴ چرایی اجاره کولر گازی

اگر هنوز هم شک دارید که چرایی اجاره کولر گازی چیست؟ دلایل زیر را بخوانید:

  1. صرفه اقتصادی و کاهش هزینه‌ها

خصوصا در اوضاع نابسامان گرانی و هزینه‌های نجومی، عاقلانه نیست که برای چند روز مهمانی و مجالس، کولر گازی بخرید. اگر به مجموعه معتبر و منصفی برای اجاره کولر گازی مراجعه نمایید، هزینه سیستم‌های سرمایشی بسیار پایین خواهد آمد.

  1. حمل و نصب سریع و آسان سیستم‌های سرمایشی

صفر تا صد حمل و نقل و نصب و راه‌اندازی کولرهای گازی اجاره‌ای توسط مجموعه ارائه دهنده خدمات انجام می‌گیرد‌. از طرفی به دلیل موقتی بودن کولرها، نصب آن‌ها زمان زیادی نیاز ندارد و به سرعت انجام می‌شود.

  1. تنوع بیشتر کولرها

با توجه به متراژ محیط، تعداد مهمانان و افراد حاضر در سالن و همچنین موقعیت و آب و هوای منطقه، کولرهای مورد نیاز شما برای مجالس تشخیص داده می‌شوند. با کولرهای متنوعی که در مجموعه موجود هستند، می‌توانید بهترین آیتم‌‌ها را انتخاب کنید. همچنین خاطرجمع باشید که همه کولرها استاندارد و سلامت هستند و به تازگی سرویس شده‌اند.

  1. عدم اشغال فضا بعد از مراسم

وقتی تنها نیاز شما برای تجهیزات سرمایشی مربوط به یک مراسم بزرگ چند روزه است، خرید کولر گازی تنها باعث اشغال شدن فضایتان خواهد شد. با اجاره کولرهای گازی در هر زمان که نیاز داشته باشید و برای مدت دلخواه، کولر نزدتان می‌ماند و هر وقت مراسم تمام شد، کولر نیز از شما تحویل گرفته می‌شود.

سخن پایانی ساوانا

تمام هدف ما در سال‌ها فعالیت درخشان مجموعه ساوانا، برگزاری مراسمات شما به باشکوه‌ترین حالت ممکن بوده است‌. تیم ساوانا با اجاره بهترین تجهیزات مجالس از جمله کولرهای گازی ایستاده، شرایطی را فراهم می‌آورد که مهمانان نهایت رضایت را از مراسم شما داشته باشند و تمام فعالیت‌ها با نهایت بازدهی صورت پذیرند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest