اجاره کولر گازی + اجاره کولر گازی ایستاده {1403}

 

اجاره کولر

اجاره کولر

گاهی اوقات ممکن است برای برگزاری عروسی یا یک جلسه کاری در فصل گرما برای مدت کوتاهی به یک کولر گازی نیاز داشته باشید، اما هزینه مناسبی برای خرید آن ندارید. در طول فصل تابستان، می توانید رویدادهای زیادی مانند مراسم ختم، عروسی، تولد، سمینارها و غیره ترتیب دهید. در چنین مواقعی برای سرد نگه داشتن فضای مجلس نیاز مبرم به اجاره کولر دارید. به همین دلیل ما در این مقاله شما را با نحوه اجاره کولر گازی در انواع مختلف آشنا می کنیم.

در این مطلب میخوانید

نحوه اجاره کولر

اگر می خواهید برای مهمانی ها و مجالس خود کولر کرایه کنید، حتما چند روز قبل با مراکز مربوط به اجاره تجهیزات سرمایشی تماس بگیرید و نوع کوار مورد نیاز خود را مشخص کنید. در نظر گرفتن محل مناسب برای قرار دادن کولر باعث تسریع روند کار می شود. البته مراقب باشید که در طول جشن به وسایل اجاره ای خود آسیب نرسانید. زیرا نه تنها مهمانی شما را خراب می کند، بلکه باید هزینه بیشتری بپردازید و می تواند در طول مهمانی اختلال کامل ایجاد کند.

شما می توانید بسته به زمان نیاز خود اقدام به اجاره کولر گازی کنید که می تواند کوتاه مدت برای چند روز و یا بیشتر از چند ماه باشد. این نوع اجاره خصوص در شهرهای بزرگ بسیار پرطرفدار و موفق است. برای اجاره کولر باید یک مرکز خدمات قابل اعتماد پیدا کنید. بسیاری از مراکز خدماتی برای جلسات و مراسم به خوبی سازماندهی نشده اند و سلامت کالاها را بررسی نمی کنند. بنابراین ممکن است یک کولر برای رویداد خود اجاره کنید که کار نمی کند و برای شما دردسر ایجاد می کند. برای ایم منظور، شما باید قابلیت اطمینان و منظم بودن مرکز خدمات اجاره را که انتخاب می کنید بررسی کنید.

حتما از شرکت های معتبر برای کرایه کولر گازی استفاده کنید تا از عملکرد و کیفیت مناسب آن برخوردار شوید. امروزه استفاده از کولر گازی در ادارات، مدارس، تالارهای عروسی، سالن‌ های ورزشی، باشگاه ‌ها، حسینیه ‌ها و مساجد در روزهای برگزاری مراسم های مختلف بسیار ضروری است. به همین دلیل همواره نیاز زیادی به این نوع محصولات وجود دارد.

 

اجاره انواع مختلف کولر گازی

اجاره انواع مختلف کولر گازی

کولر گازی انواع مختلفی مانند کولر گازی تک فاز و سه فاز، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل و کولر گازی ایستاده دارد. شما برای اجاره هر کدام از این نوع کولرها می بایست براساس تعداد میهمانان، مقدار فضای مورد نظر و غیره انتخاب خود را انجام دهید. استفاده از این کولرها در تالارهای پذیرایی و مراسمی مانند عروسی بسیار متداول است و دلیل آن ثبات و سهولت حرکت آن ها است. در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی ها  و نوع اجاره هر کدام از انواع کولر گازی می پردازیم.

  • اجاره کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده را می توان به راحتی در گوشه سالن پذیرایی قرار داد که سرمای آن با توجه به قدرتی که کولر دارد بردها و فاصله های مختلف را خنک می کند. ظاهر زیبای آن نیز می تواند تاثیر مثبتی در سالن شما داشته باشد. به همین دلیل است که اجاره کولر گازی ایستاده یک گزینه مناسب برای مجالس و میهمانی های شما محسوب می شود.

  • اجاره کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل در واقع یک کولر گازی قابل حمل است. در این نوع کولر کمپرسور در خود دستگاه قرار می گیرد. یعنی کل سیستم دستگاه در آن تعبیه شده و قابل حمل است. تنها چیزی که برای نصب این کولر لازم است؛ یک دریچه خروج کوچک است که باد گرم حاصل از عملکرد کمپرسور را خارج کند. این نوع کولرگازی توان سرمایش کولر گازی ایستاده را ندارد. ارتفاع آنها معمولا کمتر از یک کولر گازی ایستاده است. اما به دلیل سهولت نصب و حمل و نقل، تقاضا برای اجاره کولر گازی پرتابل نسبت به انواع دیگر کولرها بیشتر است.

  • اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز

اگر در فصل تابستان رویدادهای زیادی دارید و نیاز به کولر گازی دارید، باید تصمیم بگیرید که یک دستگاه خنک کننده اجاره کنید. تفاوت کولر گازی تک فاز و سه فاز در میزان برق مصرفی و توان آن است. برای مثال، کولر گازی ها در هر دو نوع پنجره ای و عمودی از سایز 9000 تا 48000 تک فاز هستند که این مشکل برای برندهای مختلف فرقی نمی کند.

  • اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز

کولرهای سه فاز به کولرهایی گفته می شود که برق مصرفی آنها سه فاز است. در صورتی که در کولر گازی معمولی برق مصرفی در کولر با ظرفیت بیشتر از 48000 برق سه فاز است. با توجه به کمپرسور به کار رفته در کولر گازی ایستاده سه فاز، طول عمر این نوع کولرها و توان مصرفی آنها نسبت به مدل های تک فاز بیشتر است. هنگام اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز توجه داشته باشید که برای استفاده از آن باید کنتور منزل شما از نوع سه فاز باشد.

  • اجاره کولر گازی پنجره ای

کولرهای پنجره ای به طور خاص مورد استفاده قرار می گیرند و مهم ترین مزیت آن ها این است که دکوراسیون فضا با استفاده از آن ها تغییر نمی کند. به همین دلیل اجاره کولر پنجره ای گزینه مناسبی برای مجالس و مراسم عروسی و غیره است.

نکات مهمی که هنگام اجاره کولر باید مورد توجه قرار دهید

قبل از اجاره کولر بهتر است نکات مختلفی از جمله موارد زیر را در نظر بگیرید تا از این تجهیزات به درستی و کارآمد استفاده کنید.

  • اندازه فضای مورد نظر
  • مدت استفاده از کولر گازی اجاره ای
  • نوع استفاده از فضایی که کولر در آن قرار می گیرد.
  • تعداد افرادی که باید در محل مورد نظر باشند.
  • تعداد پنجره ها و میزان نور خورشید در فضای داخلی
  • قابل اطمینان بودن مراکزی که کولر گازی را از آن جا اجاره می کنید.
  • توجه به قیمت اجاره کولر گازی

 

مزایای اجاره کولر گازی

مزایای اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی مزایای قابل توجهی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده موقت از کولر گازی

در مواقعی که به کولر گازی فقط در یک بازه زمانی خاص نیاز دارید، خرید این دستگاه گزینه منطقی به نظر نمی رسد، به خصوص با توجه به قیمت ناپایدار این قبیل لوازم خانگی، خریداران این فرصت را ندارند که به راحتی چنین محصولاتی را خریداری کنند.

  • نرخ اجاره پایین

برای استفاده کوتاه مدت نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و نرخ اجاره این محصولات نیز بسیار مقرون به صرفه است. کولرهای گازی ارائه شده به مشتری به صورت کامل تست شده است، بنابراین مشتری کالای سالم دریافت می کند و در صورت بروز مشکل عودت آن بر عهده اجاره کننده است. در واقع این محصول از استحکام و دوام بسیار خوبی برخوردار است، بنابراین در صورت استفاده متناوب از آن نگران نباشید.

هزینه اجاره کولر

برگزاری مراسم به خودی خود مستلزم هزینه های زیادی است. بنابراین، اکثر مردم سعی می کنند برای پایین نگه داشتن هزینه ها و اجاره تجهیزات هزینه کمتری بپردازند. هزینه اجاره کولر گازی به عوامل زیادی از جمله مدت زمان استفاده و نوع کولر گازی انتخابی بستگی دارد. در کل قیمت پیشنهادی برای اجاره کولر گازی بسیار مناسب است. مدت اجاره کولر کاملا دلخواه است. لازم به ذکر است برای رزرو این محصولات در صورت نیاز باید بیعانه پرداخت کنید، بنابراین هنگام تصمیم گیری دقت زیادی به خرج دهید، زیرا در صورت کنسلی بیعانه به شما برگردانده نمی شود. هزینه حمل و نقل نیز جداگانه در نظر گرفته می شود. با بهره مندی از اجاره کولر گازی می توانید مشکلات گرمایشی خود را در روزهای گرم بدون نگرانی از پرداخت قبوض سنگین و طاقت فرسا برطرف کنید. با توجه به اندازه محیطی که کولر گازی در آن استفاده می شود، نوع کولر گازی را انتخاب کنید که کارایی کافی را ارائه دهد.

اجاره کولر گازی ارزان

اجاره کولر گازی بهترین راه برای استفاده از کولر گازی ارزان جهت برگزاری مراسمات است. هزینه مورد نیاز برای انواع کولر گازی بسیار بالا است و در بیشتر موارد نیاز به استفاده موقت از آنها داریم. در این صورت بدون امکان اجاره کولر گازی باید هزینه های هنگفتی را متحمل شویم. اکثر خانواده ها خرید تهویه مطبوع اضافی را غیرممکن می دانند یا نمی توانند با هوای گرم فعلی کنار بیایند. به همین دلیل مراکز مختلفی به ویژه در شهرهای بزرگ مانند تهران وجود دارند که با ارائه خدمات کامل در این زمینه، امکان اجاره هر نوع کولر گازی را برای شما فراهم می کنند. امروزه کمبود این نوع تجهیزات می تواند در فصول مختلف به خصوص در تابستان باعث ایجاد دردسرهای زیادی شود که شما می توانید با اجاره انواع کولرهای ارزان قیمت و ایجاد محیطی راحت از آن بهره ببرید.

 

اجاره کولر گازی ایستاده

اجاره کولر گازی + اجاره کولر گازی ایستاده {1403}

اجاره کولر گازی یکی از رایج ترین کارهایی است که در هنگام دورهمی  و مراسم های ما مثل (عزا،عروسی،دورهمی عید و …از آن استفاده می شود.برای برگزاری یک مراسم باید مقدمه چینی شود تا همه چیز به درستی انجام شود به عنوان مثال،اگر مراسم ما در تابستان برگزار می شود،اجاره چند دستگاه خنک کننده مثل اجاره کولر گازی ایستاده برای خنک کردن مکان مورد نظر ما باید در برنامه باشد،همین طور اجاره بخاری برای مراسم گرفتن در زمستان مهم و ضروری است.

کولر ها انواع مختلفی دارند مثل کولر گازی، کولر آبی، کولر گازی پنجره‌ای و اسپیلت ایستاده، با قدرت‌های متفاوت هستند.شما می توانید یکی از این کولرها را با توجه به مراسم و نیازی که  دارید مثل مهانان و اندازه فضا و … یکی را اجاره کنید اما برای این کار باید یک مرکز خدمات مجالس قابل اعتماد  را پیدا کنید. بسیاری از محل های کار خدمات مجالس،نظم لازم را ندارند و سلامت کالا را بررسی نمی کنند،پس به همین علت ممکن است کولری را اجاره کنید که شمارا به درد سر بیاندازد.  بنابراین، باید از معتبر و منظم بودن جای که کولر را اجاره کرده اید اطمینان داشته باشد.

 

اجاره کولر گازی در تهران

اجاره کولر گازی در تهران

برای اجاره کولر گازی در تهران می توانید از خدمات تجهیزات مجالس ساوانا استفاده کنید،ساوانا یکی از مراکز نامدار خدمات مجالس در تهران است،این مرکز برای کارهای خود،درای مجوز رسمی،و تحت نظارت نهاد های ناظر است،  تخصص این مرکز اجاره میز ال ای دی، اجاره بخاری،و سایر تجهیزات لازم برای برگزاری مجالس می باشد  این مرکز می تواند تجهیزات لازم برای برگزاری مراسم بزرگ مانند عروسی، سمینار و … را دارد تمامی لوازم  تجهیزات مجالس ساوانا بعد از هر بار استفاده سرویس می شوند تا در مراسم های بعدی آماده استفاده شوند،علاوه بر این، این مرکز مشاوره تلفنی وحضوری رایگان را برای مشتری های خود دارد تجهیزات مجالس ساوانا با مشاوره منصفانه و دقیق در تلاش است تا مشتریان خود را در انتخاب کولر مناسب راهنمای کند.  مجلس ساوانا در تلاش است تا با ارائه مشاوره های صحیح به مشتریان خود در کاهش هزینه ها کمک کند.

 

اجاره کولر گازی ایستاده در کرج

اجاره کولر گازی ایستاده در کرج

کولر گازی دارای انواع مختلفی است که می توانید مطابق با نیاز خود آن را اجاره کنید.مثل اجاره کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی پرتابل و …از این نوع کولر ها هستند که اجاره کولر گازی ایستاده معمولا  بیشترین تقاضای اجاره را دارند، استفاده از این کولرها در مهمانی ها و مراسم هایی مانند عروسی رایج است دلیل آن حالت ایستاده آن و سهولت حرکت دادن آن است. کولر گازی ایستاده را به ‌راحتی می‌توان در گوشه‌ای از سالن پذیرایی قرار داد این کولر باتوجه به قدرتش می‌تواند مسافت‌های متفاوتی را خنک کند علاوه بر این ظاهر زیبای آن می تواند جلوه خوبی به جای مد نظر شما ببخشد. اینها عواملی هستند که اجاره کولر گازی ایستاده را به بهترین انتخاب شما برای اجاره کردن تبدیل می کند.برای اجاره کردن کولر گازی ایستاده تنها فقط کافیست طریق تلفن، واتساپ یا ایمیل با تجهیزات مجالس ساوانا تماس بگیرید.

 

کرایه کولر گازی

کولر گازی پنجره ی اغلب برای مراسم های است که سالن ما فضای کمی را دارد  بنابراین اجاره کولر گازی پنجره ی برای این کار مناسب است.همین طور که از نام آن پیداست محل گزاشتن آن بر روی پنجره است،بنابراین فضای در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان را در خود جای نمی دهد، تنها چیزی که برای نصب کردن این کولر نیاز است؛باید یک دریچه کوچک برای خروج باد داغ ناشی از عملکرد کمپرسور داشت در ضمن این نوع کولرهای گازی قدرتش کم تر از سرمایش کولرهای گازی ایستاده است و اینکه ارتفاع آنها از کولر های گازی ایستاده کم تر است اما به دلیل سهولت در نصب و جابجایی آنها، برای اجاره بسیار محبوب هستند، زیرا تقاضا برای اجاره کولر گازی پرتابل بیشتر از انواع دیگر است.

اجاره اسپلیت ایستاده

اجاره اسپلیت ایستاده

درخواست دادن برای اجاره اسپلیت ایستاده هم مثل در خواست برای اجاره کولر گازی استقبال زیادی دارد. عده‌ای از مردم فکر می کنند اسپلیت و کولر گازی یکی است در حالی که با یکدیگر دارای تفاوت هستند اسپلیت ها دو تکه ی هستند و درای یونیت داخلی و خارجی هستند اما بعضی از کولر گازی ها دو بخشی نیستند مانند کولر گازی پرتابل که دو بخشی نیستند.  به طور کلی کولر گازی یک نام کلی است که برای همه این نوع کولرها کاربرد دارد. اما اسپلیت ایستاده را می شود با اجاره کولر گازی ایستاده را یکی بدانیم،و اینکه اسپلیت ها سر و صدای کمتری نسبت به کولر گازی دارند.

 اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز

اگر شغل شما برگزاری مراسمات است یا در گرما مراسم های زیادی دارید حتما تصمیم بگیرید که یک دستگاه خنک کننده اجاره کنید وقتی برای اجاره این وسیله با کارشناسان صحبت می کنید،حتما با این پیشنهادات مثل اجاره کولر ایستاده تک فاز سه فاز و … روبرو شده اید.تنها تفاوت کولر گازی تک فاز و سه فاز در میزان برق مصرفی آنها و قدرتشان است به عنوان مثال دردو نوع پنجره ی و ایستاده از سایز 9000 تا 48000 تک فاز هستند. این موضوع در برندهای مختلف فرقی ندارد. در واقع، این ویژگی برای کولر های گازی معمولی است. در کولر گازی موتور اینورتر دستگاه دارای ظرفیت  80000،که برق مصرفی آن تک فاز است.

اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز

به کولری که برق مصرفی آن سه فاز است کولرگازی سه فاز می گویند، در کولر گازی های که معمولی هستند و کولر گازی های که ظرفیت آنها بیشتر از 4800 است برق مصرفی آنها سه فاز است.کولرهای سه فاز و تک فاز است تفاوتشان در نوع کمپرسرشان است،کمپرسورهای که در کولر های گازی سه فاز به کار رفته از نوع اسکرال است.  طول عمر این نوع کولرگازی ها با توجه به کمپرسور مورد استفاده و برق مصرفی آنها نسبت به مدل های تک فاز بیشتر است.  هنگام اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز توجه داشته باشید که برای استفاده از آنها باید کنتور سه فاز داشت.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی ایستاده اصطلاحی ساده تر از آن است که ما خود را مقید به تعریف اجاره کولر گازی ایستاده کنیم لذا با معرفی اجاره کولر گازی ایستاده و اجاره کولر های دیگر سعی خواهیم داشت تا مشتریان خود را با انواع اجاره کولر بخصوص اجاره کولر گازی ایستاده آشنا کرده و در اجاره کولربخصوص اجاره کولر گازی ایستاده آنها را روشنگری و هدایت کنیم. ما به عنوان تجهیزات مجالس ساوانا به عنوان یکی از ارائه دهندگان سیستم های سرمایشی همواره تلاش می کنیم تا مشتریانمان نسبت به محصولاتمان از جمله اجاره کولر گازی ایستاده، اجاره کولر آبی و اجاره پنکه آشناییت پیدا کرده و بر اساس دانسته ها خود و اطلاعات که تجهیزات مجالس ساوانا ارائه می دهد.بهترین گزینه را برای مجالس های خود انتخاب کنند.

 

پیشنهاد ساوانا برای اجاره کولر

  تجهیزات مجالس ساوانا برای تامین سرمایش مورد نیاز مشتریان همواره اجاره کولر گازی ایستاده را به عنوان بهترین گزینه معرفی می کند چرا که همواره تجربه ما ثابت کرده مشتریان از اجاره کولر گازی ایستاده نسبت به اجاره کولرهای دیگر رضایت بیشتری داشته اند. لذا تجهیزات مجالس ساوانا همواره تلاش کرده است که خود را در اجاره کولر گازی ایستاده نسبت به رقبا متمایز ساخته و در تهران و حتی کل کشور در اجاره کولر گازی ایستاده حرف اول را بزند. لذا برای رسیدن به رتبه و جایگاه برتر در اجاره کولر بخصوص در اجاره کولر گازی ایستاده ما از هیچ تلاشی روی نگردانده و همواره به دنبال اجاره کولر بخصوص اجاره کولر گازی ایستاده های با کیفیت و با قیمت مناسب برای مشتریان بوده ایم.

 

برند های استفاده شده برای اجاره

تجهیزات مجالس ساوانا برای اجاره کولر گازی ایستاده از برندهای خیلی معروفی برای ارائه خدمت استفاده می کند به عنوان مثال 90 درصد اجاره کولر گازی ایستاده در تجهیزات مجالس ساوانا از برند تایوانی جنرال در مدل های و قدرت های مختلف استفاده می شود البته نا گفته نماند که مجموعه علاوه بر اجاره کولر گازی ایستاده جنرال، اجاره کولر گازی ایستاده سامسونگ، اجاره کولر گازی ایستاده ال جی، اجاره کولر گازی ایستاده هایسنس و سایر برند های دیگر را در سیستم سرمایشی بخصوص اجاره کولر گازی ایستاده خود دارد. اجاره کولر گازی ایستاده در دستگاه های اجاره کولر گازی ایستاده همراه با پرتاب باد مناسب است که با تغییر قدرت اجاره کولر گازی ایستاده نسبت پرتاب بادها نیز متفاوت می باشد.

قدرت اجاره کولر گازی ایستاده در تجهیزات مجالس ساونا عبارتند از: اجاره کولر گازی ایستاده جنرال با قدرت سی و شش هزار، اجاره کولر گازی ایستاده جنرال با شصت هزار، اجاره کولر گازی ایستاده سامسونگ با قدرت سی و شش هزار، اجاره کولر گازی ایستاده سامسونگ با قدرت چهل و هشت هزار، اجاره کولر گازی ایستاده سامسونگ با قدرت پنجاه هزار، اجاره کولر گازی ایستاده ال جی با قدرت سی و شش هزار، اجاره کولر گازی ایستاده ال جی با قدرت شصت هزار. البته لازم به یادآوری است به علت آب هوا و سایر شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور بهترین نوع اجاره کولر گازی ایستاده همانا اجاره کولر گازی ایستاده 36 هزار جنرال و اجاره کولر گازی ایستاده 60 هزار جنرال می باشد که بنا به مساحت های مختلف ما اجاره کولر گازی ایستاده 36 هزار و یا اجاره کولر گازی ایستاده 60 هزار را پیشنهاد می کنیم.

 

کارایی کرایه کولرها

اجاره کولر گازی ایستاده که توسط تجهیزات مجالس ساوانا صورت می گیرد بیشترین کارایی را همایش ها، جنش ها کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی در سرتاسر ایران دارد به عبارتی دیگر خدمات اما در اجاره کولر گازی ایستاده عبارتند از: اجاره کولر گازی ایستاده برای همایشها، اجاره کولر گازی ایستاده برای سمینارها، اجاره کولر گازی ایستاده برای جنش ها و اجاره کولر گازی ایستاده بر ای نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی است. البته این خدمات به عبارتی دیگر خدمات اجاره کولر گازی ایستاده برای همایشها، اجاره کولر  برای سمینارها، اجاره کولر گازی ایستاده برای جنش ها و اجاره کولر  بر ای نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی برای تمامی استان ها کشور می باشد و هر کجا لازم باشد خدمات اجاره کولر گازی ایستاده در آنجا ارائه می شود. برای سهولت و راحتی کار ما اجاره کولر گازی ایستاده را از سیستم های اجاره کولر گازی ایستاده با لوله های مسی به اجاره کولر گازی ایستاده با شیلنگ های کامل فشار قوی با انعطاف بالا تبدیل کرده ایم که کار اجاره کولر گازی ایستاده با شیلنگ به نسبت اجاره کولر گازی ایستاده با لوله مسی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

 

ساوانا به چه شهرهایی خدمات میدهد ؟

ساوانا به چه شهرهایی خدمات میدهد ؟

خدمات ما برای اجاره کولر گازی ایستاده تمامی استان های کشور را شامل می شود بطوری که با هماهنگی در عرض 24 ساعت اجاره کولر گاز در تمامی نقاط ایران قابل اجرا است.  لازم است که یادآوری کنیم اجاره کولر گازی ایستاده 36 هزار برق نک فاز وکولر گازی ایستاده های 48 هزار و  کولر گازی ایستاده های 60 هزار به برق سه فاز و قدرتمند نیاز دارند لذا است است که مشتریان ابتدا برای اجاره کولر گازی ایستاده ابتدا از قدرت و آمپر کنتور خود مطلع بوده و کارشناس اجاره کولر گازی ایستاده را در جریان قرار دهند تا کارشناس اجاره کولر گازی ایستاده بهترین گزینه برای اجاره کولر گازی ایستاده را برای مشتری معرفی نماید.

جدول انواع کولر گازی

نوعتوضیحات  
اسپلیت دیواریرایج‌ترین نوع کولر گازی  
اسپلیت کاستی* توکار * زیبایی ظاهری * مناسب برای سقف کاذب 
داکت اسپلیت* مناسب برای فضاهای بزرگ * کانال کشی نامرئی * سرمایش و گرمایش یکنواخت 
پرتابل* قابل حمل * نیاز به نصب ندارد * مناسب برای فضاهای کوچک 
پنجره‌ای* قیمت ارزان * نصب آسان 
ایستاده* قدرت خنک‌کنندگی بالا * مناسب برای فضاهای بزرگ 

سخن آخر

سیستم های خنک کننده را نمی توان از مکان های تشریفاتی و جشن حذف کرد. به همین دلیل اگر می خواهید مهمانی شما در روزهای گرم در سطح بالایی باشد، اجاره کولر را فراموش نکنید. کولر گازی در رده بندی متفاوت مانند ایستاده، پنجره ای، تک فاز و سه فاز وجود دارد که قیمت اجاره هر یک از این کولرگازی ها متفاوت است و بستگی به تعداد روزهای اجاره شما دارد. برای اجاره کولر گازی باید به موارد زیادی از جمله نوع و محل برگزاری مراسم توجه کرد. اگر قصد اجاره کولر گازی را دارید و در دوراهی انتخاب کولر گازی تک فاز یا سه فاز هستید، باید ویژگی های هر دو دستگاه را با آگاهی و رقابت کامل مطالعه کنید.