آوریل 4, 2023

کاربرد اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها

کاربرد اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها

به دلیل موقعیت جغرافیایی ایران، “گرما” مهمان ناخوانده اغلب فصول سال است. گرمایی شدید و طاقت‌فرسا که امروزه نه فقط در فصل تابستان، بلکه در بهار و اوایل پاییز نیز گریبانگیر افراد می‌شود. شاید برای سرمایش محیط منزل یا محل کار بتوان فکری جدی کرد و با یکبار هزینه، کولر گازی یا آبی با کیفیتی خریداری نمود؛ اما سرمایش محیط برای مدتی کوتاه از دغدغه‌های برگزارکنندگان سمینارها است. از این رو، کاربرد اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها یکی از خدمات پرطرفدار “اجاره تجهیزات مجالس ساوانا” به شمار می‌رود.

از آنجایی‌که اغلب نمایشگاه‌ها، سمینارها و رویدادها تنها چند روز به طول می‌انجامند، چندان به صرفه نیست اگر اقدام به خرید کولرهای گازی بکنیم. بنابراین اجاره کولر می‌تواند اقدامی هوشمندانه باشد که اگرچه هزینه‌بر است، اما اوقات خوشی را برای حضار به ارمغان می‌آورد. ما در مجموعه بزرگ ساوانا با بیش از ده سال سابقه درخشان، با کیفیت‌ترین تجهیزات مجالس را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با مهمترین مسائل پیرامون “کاربرد اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها” آشنا شویم.

 

مزایای اجاره کولرهای گازی در نمایشگاه‌ها و سمینارها

همانطور که سرمای شدید برهم زننده تمرکز و اخلالگر عملکرد انسان است، گرما نیز آثار بدی بر روند فعالیت فرد می‌گذارد. اولین پیامد گرمای شدید هوا، بر هم خوردن تمرکز و احساس کلافگی، تهوع و بی حوصلگی است. تصور کنید در سمینار، نمایشگاه یا مجلسی که افراد آن درگیر گرمای هوا باشند، کاری به پیش می‌رود؟ قطعا خیر! یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اقدامات برگزاری مراسمات و همایش‌ها، فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای رفاه و آرامش حاضران است که در صدر این شرایط، دمای مناسب محیط قرار دارد.

بنابراین اولین و مهمترین مزیت و کاربرد اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها این است که با ایجاد شرایط آرام و ایده‌آل، اهداف برگزاری مراسم بهتر محقق می‌شوند. از سوی دیگر، شاید بودجه برگزارکننده رویداد به خرید تجهیزات سرمایشی نرسد و از طرفی نیاز به این سیستم داشته باشد؛ پس اجاره دستگاه یکی از بهترین آیتم‌هایی است که پیش روی فرد قرار می‌گیرد. در واقع اگر از منظر منطق نیز به قضیه بنگریم، برای “چند روز” تنظیم دمای محیط، اجاره کولرهای گازی عاقلانه‌تر از خرید آن‌ها می‌باشد!

در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهایی که افراد زیادی گردهم می‌آیند، تجمعات و فعالیت بدنی بالای افراد، و همچنین متراژ بالای سالن، نیاز به تجهیزات قوی سرمایش را سبب می‌شود؛ که در این شرایط، اجاره کولر گازی بهترین گزینه است.

معایب اجاره کولرهای گازی در نمایشگاه‌ها

معایب اجاره کولرهای گازی در نمایشگاه‌ها

به‌طورکلی کولر گازی از تجهیزات سرمایشی پر مصرف و گران قیمت به شمار می‌آید که البته اجاره آن هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت. در واقع این بزرگترین عیب اجاره کولرهای گازی برای مجالس و کنفرانس‌ها است که هزینه زیادی را بر دوش برگزارکننده مراسم می‌گذارند. البته شایان ذکر است که این هزینه نیز با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود و در هر مجموعه متفاوت است. از آنجایی که هدف اصلی و اولویت کارمان را در مجموعه ساوانا، رضایت مشتریان بنا نهاده‌ایم، تمامی تجهیزات مجالس جهت اجاره، به طور منصفانه‌ای قیمت گذاری شده‌اند و با بالاترین کیفیت، شما را متحمل هیچگونه ضرری نمی‌کنند.

 

هزینه اجاره کولرهای گازی در نمایشگاه‌ها و سمینارها

هزینه اجاره کولرهای گازی از دغدغه‌های اصلی افراد و مهمترین پارامترها جهت انتخاب است. به‌طور کلی باید بدانید که این هزینه یک عدد واحد و مشخص ندارد و با توجه به نوع دستگاه مورد نیاز شما، تعداد تجهیزات سرمایشی لازم (با توجه به متراژ سالن) و فصل انتخابی‌تان برای برگزاری همایش تعیین می‌شود. دو پارامتر اول که کاملا واضح بر هزینه اجاره دستگاه تاثیر دارند. اما در مورد فصل برگزاری مراسم، شایان ذکر است که هر فصل نرخ متفاوتی برای اجاره کولرهای گازی دارد. به عنوان مثال به دلیل تقاضای بیشتر افراد برای اجاره کولرهای گازی در تابستان، قیمت اجاره کولر در تابستان بیشتر از سایر فصول است و این هزینه در بهار و پاییز متعادل‌تر می‌شود.

 

مراکز معتبر اجاره کولرهای گازی

برای اجاره کولرهای گازی در نمایشگاها، سمینارها و یا رویدادها مهمترین گام، انتخاب مرکزی معتبر و خوش سابقه است. چراکه اگر تجهیزات سرمایشی از مجموعه‌ای نامعتبر مورد استفاده قرار گیرند، ریسک بالایی وجود دارد که این‌ها به خوبی کار نکنند، دچار نقص فنی شوند و یا بیش از خدمات ارائه شده برایتان هزینه‌بر باشند.

یک مجموعه خوب اجاره تجهیزات مجالس چون ساوانا، در فواصل منظم و پس از هر بار اجاره کولرها، آن‌ها را سرویس، و در صورت نیاز، تعمیر می‌کند. در این صورت دستگاه با بالاترین بازده به مشتری ارائه می‌شود و همانطور که شایسته شان مشتری است، اسباب تصفیه و تنظیم دمای محیط را فراهم می‌کند. دستگاه‌های با کیفیت و استانداردی که از مراکز معتبر و حرفه‌ای اجاره می‌شوند، نه تنها بازدهی بالایی در خنک کردن محیط دارند؛ بلکه با سرعت پرتاب باد زیاد و موتورهای قوی، سریعا شرایط لازم را مهیا می‌سازند. البته باید توجه داشت که بازدهی دستگاه سرمایشی به متراژ سالن، محل قرارگیری و نوع دستگاه نیز بستگی دارد و نصب آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

چرا اجاره کولر گازی از ساوانا؟

  • ساوانا با کیفیت‌ ترین دستگاه‌ها را به همراه نشان استاندارد به مشتریان اجاره می‌دهد. افراد می‌توانند با خیالی آسوده از قدرت و کیفیت تجهیزات بهره ببرند و نهایت استفاده را از هزینه داشته باشند.
  • در مجموعه ما، تمامی هزینه‌ها بر اساس ارزش واقعی تجهیزات تعیین شده‌اند و سود ما، نه از قیمت بالای اجاره، بلکه از رضایت مشتریان است.
  • تخصص و تجربه بالای تیم ساوانا در طی یک دهه سابقه درخشان، به شما کمک می‌کند بهترین تجهیزات را جهت اجاره در سالن همایش انتخاب نمایید. چراکه انتخاب تجهیزات سرمایشی بسیار مهم است و هر فضا با هر متراژ و تعداد نفرات انواع خاصی از تجهیزات را می‌طلبد.
  • اولویت تیم ساوانا، رضایت مشتریان است. به همین جهت تمامی تجهیزات در فواصل منظم سرویس و تعمیر می‌شوند تا با نهایت کیفیت به دست مشتری برسند.

سخن پایانی

اجاره کولرهای گازی با کیفیت برای سمینارها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم، اقدامی هوشمندانه است که بازدهی کنفرانس را به‌طور شگفت انگیزی افزایش می‌دهد. وقتی کولرهای قدرتمند کیفیت و دمای هوا را تنظیم کنند، ذهن حاضرین برای درک و تعامل بهتر با رویداد آماده می‌شود و اینجاست که چشم انداز برگزارکننده رویداد، تازه امکان تحقق پیدا می‌کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest